Translate

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

notationes /// NOEMBΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014 /// ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΝΗΣ /// ΠΟΙΗΜΑΤΑ




                                  


                                                               


το ραβδί


δεν είμαι εκείνος που ήμουν
ούτε και θα' μαι αυτός που είμαι

πάντα μια Κίρκη αδιάκοπα
μ 'ακουμπάει με το ραβδί της


*********

ουτοπία


η αιωνιότητα με ζαλίζει


μες στης φθοράς την αγκαλιά
μ' ασφάλεια τον χρόνο μου θηλάζω


*********

μανιώδης

ένα τσιγάρο στο στόμα σου είμαι
που  τελειώνει


σε λίγο θα με σβήσεις

και μετά
θ' ανοίξεις το πακέτο
να  πάρεις άλλο



*********

κύκλος


όσο γερνάω μικραίνω
μοιάζω με κείνες τις κούκλες
της κόρης μου που πρόσχαρη
τις έβαζε κάτω από τη μπλούζα της 
και καμωνότανε την έγκυο

τώρα που η κόρη μου μεγάλωσε
κι εγώ ομολογώ
στο απαλό το χώμα της κοιλιάς της
λαχταρώ να χωθώ.


*******








σωματογραφία iii


αίμα

τα χείλη σου χίλιοι σφαγμένοι

&

σφαγείο

 κρεμασμένος άπ'τα μάτια στο τσιγκέλι
μες στο σφαγείο του ντεκολτέ σου

&

στο κρεβάτι

σκίζω τον μαύρο σου στηθόδεσμο
κι άπ ' άκρη σ' άκρη
αφράτο άσπρο
χορταίνει το κρεβάτι

&

χρυσάφι

στα σκέλια σου ανάμεσα ανάσαινε
ένα ξανθό σκοτάδι



*********


*Στάθης Κουτσούνης

Μεταίχμιο, 2014
48 σελ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου