Translate

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

notationes///AYΓΟΥΣΤΟΣ 2013///ΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ///ΔΥΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑ




                             



ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΟΥ ΑΛΦΑ



Απόρριψη.

Χθες βράδυ την κέντησαν στο κορμί μου.

Απομόνωση.

Σφράγισα τον πυρήνα της ψυχής.

Απαγόρευση.

Τα όνειρα είναι παράνομα!

Απελπισία.

Έχει γίνει πια το alter ego μου.

Απουσία.

Έχω ήδη βάλει στον εαυτό μου.

Ανάμνηση.

Μία μαύρη τρύπα στην φαντασία.

Αγανάκτηση.

Βγήκα επιτέλους απʼ τον λήθαργο.

Αποχώρηση.

Δραπέτευσα  απʼ το παρελθόν.

Απαγκίστρωση.

Από τον παλιό, αδύναμο εαυτό μου.

Αναζήτηση.

Ψάχνω για την χαμένη «Ιθάκη».

Απάντηση.

Σʼ ατέλειωτα ερωτηματικά.

Αποτοξίνωση.

Απʼ όσα ματώνουν τον νου.

Ανάταση.

Όχι του χεριού, αλλά του μυαλού.

Ανάσταση.

Αναρωτιέμαι αν θα ΄ρθει...

------------------------------------------





H ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ



Μας τύλιξαν με τον μανδύα της λιτότητας.

Αυθαίρετα.

Η συγκατάθεσή μας περιττή.

Κι ύστερα μας βάπτισαν «παιδιά της κρίσης».

Λέξη κλειδί η κρίση.

Αυτή αποκαθηλώνει τα όνειρα.

Θέλει να τα σκοτώσει.

Γίναμε τώρα οι σύγχρονοι «άθλιοι».

Αυτοί που θα γευτούν την φυλακή

για ένα καρβέλι ψωμί.



ΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου