Translate

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

notationes///AYΓΟΥΣΤΟΣ 2013///ΦΡΟΣΩ ΧΑΤΖΗΝΑ////«Η τρελή με τη ροδιά»









 


    



Νύχτωσε βαθιά.
Κλείσε το φως
Μη με δει 
κανείς

Απόψε έπεσε το φεγγάρι μέσα στον καθρέπτη σου.
Σήκω και κοίτα στο μπαλκόνι .
Στο τζάμι του παραθυριού ήρθα κρυφά
Απ΄τη ροδιά του κήπου μου πήρα τους χυμούς
Και ζωγράφισα μια καρδιά
Σ' όλο το τζάμι
Σαν υπνοβάτης σήκω, έλα!
Άλειψε τα χείλη μου με το δικό σου μεθυστικό χυμό

Κ Ρ Υ Φ Α

Εγώ φεύγω Άντρα μου
«Πολύ κάθισες», θα μου πεις
«Φύγε θέλω να κοιμηθώ»
Θα σβήσεις, ξέρω, την καρδιά με το χέρι σου
...μη τη δει κανείς....
(Τι έκανε πάλι η τρελή ),  θα σκεφτείς

Ο χυμός θα ποτίσει στο δέρμα σου
Α ν ε ξ ί τ η λ α
Το ρούχο που φοράς θα ποτίσει
Α ν ε ξ ί τ η λ α
Μη το βγάλεις

Έτσι , θα κουβαλάς στον ύπνο σου

Τα αμαρτωλά όνειρά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου