Translate

Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

notationes /// KAΛΟΚΑΙΡΙ-ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2016 /// ΑΝΤΖΕΛΑ ΓΕΩΡΓΟΤΑ /// ΤΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ






γυναίκα


δεν ήμουν πιστή,
άπιστη υπήρξα
στο όνομα των δικών σας Αλλάχ και Θεών,
δεν ήμουν Πηνελόπη,
δεν ήμουν Μαρία,
δεν ήμουν Πίστη,
ούτε Μέργεμ,
δεν ήμουν Ρουθ ούτε Εσθήρ,
Σάρρα ή Σύλλα.
Δεν ήμουν λουλούδι,
ήμουν ασπάλαθος,
ίδια η Κλυταιμνήστρα.


****


momentum


Mη σπάτε τη σιωπή,
είναι ημέρες επικίνδυνες.
Οι άνθρωποι κρύβουν στις φλέβες 
τους το χάος.
Μην τους μιλάτε,
στα δόντια τους σφίγγουν μαχαίρια,
τις νύχτες δεν κοιμούνται πια.
Μη σκορπάτε τις λέξεις,
καρφώστε τες,
στο χώμα,
να θεριέψουν.



****

περί ονείρων

Η Ιοκάστη είχε μια πλεχτή θηλιά.
Την έφτιαχνε από μικρό παιδί.
Κάθε χρόνο προσέθετε έναν κόμπο.
Πνίγηκε με αυτήν.
Η  θηλιά έμεινε.
Οι θηλιές παραμένουν.
Μέσα τους τα όνειρά μας δένονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου