Translate

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΜΑΝΤΑ ΛΑΖΑΡΟΥ /// ΝΑΡΚΟΣΥΛΛΕΚΤΡΙΑ







                                                                  



Ναρκοσυλλέκτρια



Ευφροσύνη Μαντά - Λαζάρου

Γαβριηλίδης, 2014
80 σελ.




******

Μου ακουμπάνε κάποια μυστικά
και μου λένε κράτησέ τα!
κι εγώ τρομάζω
γιατί μου δίνουν να φυλάξω μια βόμβα
που επιθυμώ να εκραγεί.
Καρφώνομαι στον τοίχο μια πινέζα κατανόησης.
Κι εγώ θέλω να εκραγεί σαν ήλιος
να κάψει κι άλλα μάτια
ν' ανοίξει κι άλλες καρδιές
να μιλήσουν κι άλλα στόματα.
Να μην είμαι μόνη.



******


Πονούσα .
Μέσα μου 
δίχως εικόνες  λέξεις
έφευγαν
ελάτε πίσω,τις καλούσα,ελάτε μέσα μου
μιλήστε
ο γδούπος τους κενός του πουθενά
και δίχως λόγια πύκνωνε ο θάνατος.

Ο κόσμος τί;Πού η ζωή;
'Εξω και δίχως κρότους.


******


'Ασε με τώρα !
 Αρκετά με έβλαψε η νυχτερινή διάθεση.
Ναρκοθετώ  καμιά φορά την ησυχία .
'Ενας ναρκοσυλλέκτης χρειάζεται κάπου κάπου
ειρωνικές αντιστροφές και μπόλικο χιούμορ
υπόγειο' σαν τη λανθάνουσα ζωή του.


******

O  ύπνος είναι μια παράκαμψη ακόμη.
Τα όνειρα αφήνουν στη φάτνη μου
τα φάρμακά τους:
πότε τα δώρα
πότε τα ξόρκια
πότε τα δηλητήρια.






 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου