Translate

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

notationes /// KAΛΟΚΑΙΡΙ - ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2015 /// ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ ΙΝΤΖΕΜΠΕΛΗΣ /// TO HMEΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ




                                                              





Το ημερολόγιο μιας μικρής απουσίας



Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης

Στοχαστής, 2015
48 σελ.



******


ΚΑΙ ΤΑ ΌΝΕΙΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Με το μολύβι χαράζω πορείες,με το χέρι ορίζω σημεία.
        Του μακρινού ταξιδιού που ονειρεύομαι να ζήσω
        μαζί σου.


******


'ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ



'Αλλη μια μέρα χωρίς νόημα.Πρησμένα μάτια, 
        χρώματα κούρασης,σώμα μολύβι,πνεύμα που
        προσπαθεί να δραπετεύσει .



******



'ΑΦΕΣΗ



Συγχωρήστε με για τα λάθη μου και χρεώστε
          το ακαταλόγιστο ,να ανακαλύπτω πράγματα εκεί
          που οι άλλοι έχουν πετάξει. 


 
 ******


ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗΣ



Δεν ξέρω γράμματα.Τα αισθήματά μου τα κωδικοποιώ
                                με τους παλμούς της καρδιάς μου.
 



 ******


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 



Προσπαθώ να σβήσω τις λέξεις που κρύβονται πίσω από
χιλιετίες χρόνων.Λέξεις απόρθητες,βουνών κορυφές,
αντιστέκονται στη θάλασσα που έχει χαμηλή στάθμη.

 Υ.Γ. Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως είμαι πάλι στην Αγγλία.Νομίζω ότι έχω κάνει ταξίδι πέρα από το παρελθόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου