Translate

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

MAΡΙΑ ΤΣΟΛΙΑ /// ΠΟΙΗΜΑΤΑ









                                                                





'ΑΝΕΜΟΣ



Καυχιέται 
ότι μου ξέφυγε
ο άνεμος

Ο ανόητος
τον ανάσανα


****


ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ


Αντιστρέφω τους όρους
εσύ γη
εγώ  καταιγίδα
σπάω
τους ουρανούς
και χάνομαι
μέσα σου


****

ΕΡΗΜΗΝ


Σε σφετερίζομαι
αυθαίρετα 
ως την ύβρι
και εξαργυρώνω
ερήμην σου
τις νύχτες
μονές διαδρομές
στα όνειρα.    

 ****

                                  


ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΜΩΒ


Άηχη
διαχέεται
η οδύνη
του μωβ
καθώς συντρίβεται
με δύναμη
στο πάτωμα
αμέτρητα
θραύσματα
μπλε και κόκκινα.

           
  ****

 ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΟΙ


Μην με αγγίζεις
θα καούμε
θα βλέπουν 
τις πληγές μας
και θα λένε:
της αγάπης
οι σημαδεμένοι. 
  
 ΔΙΑ ΠΑΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΝ

Ορκισμένος έρωτας
στοιχειώνει τον ύπνο μου
σκηνοθετώ θανάτους
και εικονικές αυτοχειρίες
προσποιούμαι την ηττημένη
να τον ξεγελάσω

κοιμάμαι ωστόσο
με το σπαθί μου.  


*

Όσο κόκκινο μου αρνήθηκες



Μαρία Τσολιά

Οσελότος, 2013
72 σελ.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου