Translate

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2023

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΜΠΟΥΣΗ ///ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ




Θα είσαι όπως σε θέλω
γυναίκα 
σώσε με
δαίμονες γύρω μου πετούν 
εφ ω ετάχθης
φρουρός εσύ
μη με πειράξουν.

Μην αποτύχεις
ανεξέλεγκτη η οργή μου
θυμώνω 
σηκώνω χέρι 
χορεύει το κακό εντός μου
ένας δρόμος υπάρχει 
η εξαφάνισή σου 
άπαξ και δια παντός.

Με γράφουν οι εφημερίδες 
νέος φέρελπις και ικανός 
τι έφταιξε 
ποιος κλήρος 
έτυχε σε μένα 
κατεστραμμένος ων 
άμα τη εκκόλαψή μου;

Αν δε σέβομαι εμένα 
-μάθημα ακριβό 
της μάνας μου ευθύνη-  
εσύ καμία τύχη
θα σε λιώσω 
βαρύ το χέρι μου
με εμένα να τα βάλω.

Μανάδες αγοριών φονιάδων 
φυλάξτε τους σπόρους σας 
το θάνατο μη σπείρουν.

Αγάπη εντός τους  
χρέος δικό σας 
να ριζώσει 
και τότε 
ετούτον τον καρπόν 
όλοι θα γευθώμεν.

*** 

Η φωτό είναι παρμένη από το pixabay.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου