Translate

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

ΑΝΤΩΝΙΝΗ ΣΜΥΡΙΛΛΗ /// ΠΟΙΗΜΑΤΑ

 



ΠΑΙΧΝΙΔΙ


Όσο τα  άλλα παιδιά
Έπαιζαν κουτσό
Ξεγύμνωσα τις κούκλες μου

Πιπιλίζοντας τα δάκτυλα
Της χαμένης μου αθωότητας

***

ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ

Θυμάμαι τη μάνα μου
Να ουρλιάζει
Είναι τρελή η κόρη μας

Φτερούγισα ελευθερία

*
Καταστρέφομαι
Έχω εξάρσεις ανεξέλεγκτες
Ξέρεις πόσο μ΄αρέσει το ανεξέλεγκτο;
Μπούχτισα φραγμούς

***

ΧΟΝΤΡΕΛΑ

Στα πάρτυ
Δεν με χορεύουν
Φοβούνται ότι θα τους ξενυχιάσουν τα λουστρίνια μου
Κοιτάζω το γλυκό με την αλατισμένη καραμέλα
Δεν βάζω
Όλοι κοιτάνε το πιάτο μου
Ντρέπομαι

***

ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ

Θέλω
Να τραβήξω 
Την αφέλεια
Πίσω άπ΄το αυτί σου

Να γλείψω
Το αλάτι στα δάχτυλά σου
Όταν κριτσανίζεις πατατάκια

Θέλω

Να μου αλέθεις
Την ποίηση

Με τα σαγόνια σου

****

κάτω από το πάπλωμα, Σαιξπηρικόν  2020
Ανθολόγηση για το Varelaki: ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ
***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου