Translate

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΜΠΑΔΑΗΣ /// ΠΟΙΗΜΑΤΑ



Ε, ψιτ κύριος! Ποια είναι η ιστορία σου;



***
Ντρέπομαι
πάντα το ίδιο
Όταν κάποιος
με αποκαλεί
κύριο
μου μιλάει
στο πληθυντικό
+

με λέει
ποιητή


***

ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ
ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ


-Συμβουλές δίνεις;
-Στον μόνο άνθρωπο
που δίνω συμβουλές
είναι ο εαυτός μου
Το μόνο πρόσωπο
που πάνω σε αυτό
θέλω να εργαστώ
είναι ο εαυτός μου
Πριν συμφωνήσω
με τους άλλους
θέλω
να συμφωνήσω
με εμένα
Δουλεύω
για τον εαυτό μου
Με έχω προσλάβει


***

Παλιά στα καράβια
κάθε που πιάναμε λιμάνι
έστελνα πορτρέτο
στην καλή μου
+
από άλλον πλανόδιο
να μην ξεχνιόμαστε
Μετά όταν μ' έπιασαν
+

μπαινόβγαινα
η καλύτερη φωτογραφία μου
ήταν αυτή της σύλληψης
Να φαίνεται πως ήμουν στα άγρια
Να αποτυπώνεται όλη η αλήθεια
όχι κάτι άλλο από αυτό στην εικόνα
Τώρα στο τέλος
η προσωπογραφία
όταν χρειαστεί
κάπου να δοθεί
θα είναι
μια ακτινογραφία
από το κρανίο μου


*** 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου