Translate

Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

notationes /// ΑΝΟΙΞΗ 2017 /// XΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΛΛΙΑ /// ΚΡΑΥΓΕΣ ΖΩΣΕΣ



Κραυγές ζώσες

Ποιητικοί μονόλογοι

Χριστίνα Κόλλια

Ιωλκός, 2013
79 σελ.



(απόσπασμα)

[...]


Συλλαμβάνω αλήθειες 
σε κλεμμένα κατάστιχα.
Λέξεις υπόδικες 
στο κελί της φωτιάς.
Με πόσες
νομιμοποιείται το ψέμα;

Tόσο ανυποψίαστη
στις φυλετικές πλάνες.

*
Οι φίλοι 
τ α ί ζουν τις πληγές μου.
Αγαπούν 
να με  χορτάσουν.

*

Οι εχθροί
καραδοκούν το λυκαυγές μου.
Ανυπομονούν
να με δοξάσουν.

*

Τ΄ αδέλφια μου
ασελγούν στο μέλλον μου.
Τρέμουν
μη διαρρήξω τον κύκλο.

*

Εγώ 
είμαι πέτρα 
που μπλέκεται
ξεδιάντροπα 
στα πόδια τους

*

Είμαι φως.
Κυοφορώ το σκοτάδι.

*

Είμαι σκοτάδι.
Τίκτω τι φως.

*

Είμαι δρόμος
που κορο ι δεύει 
αναίσχυντα 
το χάρτη.

*

Είμαι κορμί..
Λαγήνι από χώμα.
Διψασμένο.

*

Είμαι ψυχή.
'Ανεμος σε τυφώνα .
Κλειδωμένος.

*

Σε εμπόλεμη ψυχή ζω.
Από τότε που γεννήθηκα.
'Οχι
δε γεννήθηκα στη Σπάρτη.
Σε μια γειτονιά της Αθήνας
γεννήθηκα.

[...]

 *****



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου