Translate

Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

notationes/// ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2017 /// ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΡΙΤΣΙΝΙΩΤΗΣ /// (Χ)άσμα (Χ)ασμάτων






Ο Άντρας:
Αγάπη μου είσαι όμορφη σαν κρίνο
Που μέσα του κοιμήθηκε ένα φίδι
Τα νύχια σου γεράκια
Που ορμούν στο στήθος μου
Η Γυναίκα:
Αγαπημένε μου πίθηκε
Που θέλεις άσπρη γυναίκα
Φίλησέ με, με όλο σου το στόμα
Δάγκωσε τις ρώγες μου
Βάλε σάλιο στ αυτιά μου
Θέλω να μυρίσω το άρωμα του πόθου σου
Όπως το μυρίζουν οι σκύλες
Που τρέχουν γύρω σου
Ο Άντρας:
Καθώς βαδίζεις
Υψώνεις το λαιμό σου
Σαν φοράδα αδάμαστη
Τα οπίσθιά σου κυματίζουν
Σαν τρικυμισμένη θάλασσα
Θα πνιγώ μέσα της
Η Γυναίκα:
Αν είμαι θάλασσα
Έλα να βυθιστείς μέσα μου
Έλα να περάσεις τη νύχτα σου
Στις σπηλιές μου
Έλα να βοσκήσεις τα φύκια μου
Ύστερα θα σου δώσω
Το πιο κρυφώ κοράλλι για φιλοδώρημα
Ο Άντρας:
Το χάσμα είναι ανοιχτό
Πάνω απ τα κεφάλια μας
Κι ανάμεσα στα πόδια σου
Αυτό μας γέννησε
Κι επιθυμούμε παθιασμένα πάλι να εισέλθουμε
Η Γυναίκα:
Καλέ μου
Σαν φράουλα μυρωδάτη
Είναι η κεφαλή του πέους σου
Τρέμω όταν την αγγίζω με τη γλώσσα μου
Κι ύστερα την καταβροχθίζω ολόκληρη
Ώσπου να τελειώσει
Το τραγούδι του (κ)αυλού σου.
Λάρισα, 28/8/17

***
Η Εικόνα είναι παρμένη από  εδώ
***

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου