Translate

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

notationes /// ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ - ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014 /// ΑΡΙΣΤΕΑ ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ /// ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΕΙΩΣ


                                                                     




                                                       


Yπογείως το αίνιγμα

 
Κάτι παράξενο έλαβε δράση
κάτω απ' τη γη
Δεν εμπιστεύομαι την σιωπή
Το σκυθρωπό που με κοιτά 
     φεγγάρι
Το νιώθω πως η νέα μου ζωή
τη ρότα της παλιάς μου 
     έχει πάρει




********




ΠΕΝΤ' ΕΞΙ ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΛΙΑ ΖΩΗ



Κι άλλαξα αναψυκτήριο
νομίζοντας πως άλλαξα ζωή
αυτήν που δρούσε αμέριμνα
στο διπλανό τραπέζι
του διπλανού κεφιού
Ώσπου να πω '' έως εδώ''
και με πέντ 'έξι βήματα
ευθύς να την ξεγράψω
μαζί κι εσάς που την περνούσατε 
μακριά μου και στο πλάι μου
απ' τη μεριά μιας άλλης πάστας
ζωντανών παντοτινά
θαμμένων στην ψυχή μου
απ' την μεριά μιας νέας άφιξης
νεκρών αλλοτινά
θαμώνων στην ζωή μου



********



ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ



'Ολοι ,οι εξαιρέσεις τους
και οι απόντες
ξεχασμένοι
Χαμένο πλήθος
στα συμβάντα
Μνήμη ελέφαντα
κι αν έχω
τί θα κερδίσω;
Mε τόσο κόσμο
Mε  τόσους φίλους
(Τίποτα πονηρό
αυτό εννοείται)
Μονάχη απόμεινα
Ο,τι κι αν πείτε



********



ΙΔΙΟΙΣ ΕΞΟΔΟΙΣ




Κακός καιρός
Από βροχή προς θύελλα
σκούρα παλτά
Από καφέ,μπλε,βυσσινί προς μαύρο
πένθιμο του θανάτου
Και ασορτί ομπρέλες
Δεν βλέπεις ουρανό απ' την Αθήνα
Δεν βλέπει και ο θεός τον πανικό μας
Τύποις τυπώνονται οι πόνοι μας
Δεν πλήρωσα Δεν πλήρωσες
Πληρώνει το κακό μας



********






ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ




Σε απάντησή σας
εις τα ειπωμένα
ούτε παραιτούμαι
ούτε προσδοκώ
Αίσθηση ανοσίας
διά τα τετριμμένα
κι ούτε χαίρω άκρως
ούτε δυστυχώ
Μήπως θα θυμάσαι
πες σε πέντε χρόνια
κρατικά βραβεία
συγγραφής του '08
Μήπως θα θυμάμαι
πες σε δέκα χρόνια
ώρα σαν και τώρα 
το τι γράφω εδώ
Θα' χω αλλάξει πρόσωπο
αίσθημα παλτό
και ποιος ζει ποιος πέθανε
αν δεν σ 'αγαπώ




********


 ΠΑΡΑΔΟΣΗ



Σε γνωρίζω από παλιά
αγέρωχο κορμί
μα δεν τολμούσα πριν
να το πιστέψω
να το ξορκίσω
ή να τ' αντέξω
Σε γνωρίζω από παλιά
παράλογη ηδονή
μα τώρα θα κομματιαστώ
να σε πλανέψω



*******

Υπογείως

Αριστέα Παπαλεξάνδρου

Τυπωθήτω, 2012
62 σελ.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου