Translate

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

WALT WHITMAN///ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ(αποσπάσματα)




WALT WHITMAN
μετ.Χαρης Βλαβιανός


18.

 
Με μουσική δυνατή έρχομαι,με τίς κορνέτες μου και με τα τυμπανά μου.
Δέν παίζω εμβατήρια για αναγνωρισμένους νικητές μονάχα,
παίζω κι εμβατήρια για ηττημένους και σκοτωμένους.
Εχετε ακούσει πώς είναι ωραίο να΄σαι ο κερδισμένος?
Εγώ όμως λέω πώς είναι ωραίο να πέφτεις νικημένος,οι μάχες
χάνονται με το ίδιο πνεύμα όπως κερδίζονται.
Κροτώ και βροντώ για τούς νεκρούς,
Παίζω την κορνέτα μου γι αυτούς όσο μπορώ πιό χαρούμενα και δυνατά.
Ζήτω στούς ηττημένους!
Και σ΄εκείνους πού τα πολεμικά τους στο πέλαγος βυθίστηκαν!
Και σ΄ έκείνους πού κι αυτοί στο πέλαγος βυθίστηκαν!
Και σ΄ όλους τούς στρατηγούς πού έχασαν μάχες,σ ΄όλους τούς ηρωες πού λύγισαν!
Και σ΄ όλους τούς αμέτρητους ήρωες πού΄ναι ίσοι με τούς τρανότερους γνωστούς!
WALT WHITMAN
μετ.Χαρης Βλαβιανός
Εκδ.Πλέθρον 1986

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου