Translate

Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

notationes /// 'ANOIΞΗ 2016 /// ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΒΕΡΥΚΟΚΟΥ /// ΔΥΟ ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ





Ταΐζοντας τον σκύλο


Τριαντατρείς ιστορίες στιγμής

Αλεξάνδρα Βερύκοκου

Γαβριηλίδης, 2015
54 σελ.


**** 

Η μητέρα μου

Το πρώτο σκυλί που είχαμε ποτέ,ακολουθούσε  πάντα τη 

μάνα μου, Το δεύτερο , επίσης. Μετά ήρθε  εγγονός. Και αυτός

την ακολουθούσε μπουσουλώντας. Μια μέρα και εγώ την 

ακολούθησα. Πίσω της απλωνόταν ένα μονοπάτι από ψίχουλα,

και ήταν πλέον σαφές. Η μητέρα μου ήταν ο Κοντορεβιθούλης
και όλοι εμείς που την περιτριγυρίζαμε,τα πουλιά
· να της τρώμε

συνεχώς τον δρόμο της επιστροφής.

*****


'Ανω τελεία

Μπορεί να σου πουν ότι είμαι παιδί του Αριστοφάνη του

Βυζάντιου και θύμα του Ράλλη ·αλλά γνωρίζω πολύ καλά

τους γονείς και τους φονείς μου · αχόρταγα πλάσματα

της στίξης ·πατέρας μου το κόμμα, μάνα μου η τελεία.

Μπάσταρδος γόνος των ήσυχων και των νομοταγών·

οι τάσεις τους σαφώς μυθολογικές. Θυμάμαι τη γέννησή 

μου και τα πρώτα χρόνια,οι ποιητές με ερωτεύονταν · οι τραγικοί

ορκίζονταν στ' όνομά μου ·οι μαθητές με ήξεραν.

Ακούς μάνα; Kι εσείς σαν τους κακούς της παραμυθολογίας

με προσφέρατε γεύμα στους μίζερους θεούς σας. Στις γραφομηχανές 

δεν υπήρξα, οι υπολογιστές με εξοστράκισαν με βδελυρή συνωμοσία,

τα παιδιά στα σχολεία δεν ρωτούν πια για μένα. Ακούς μάνα;

Σε χρησιμοποιώ για τελευταία φορά. Πατέρα, το νου σου 
·








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου