Translate

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΟΥΡΙΔΑΚΗΣ /// ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΟΔΙΑ ΣΕ ΑΝΤΡΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ







                                                           




Γυναικεία πόδια σε αντρικά παπούτσια


Γιάννης Αγγουριδάκης

Γαβριηλίδης, 2013
208 σελ.



Εννέα διηγήματα.
Εννέα ταξίδια σε διαφορετικούς προορισμούς.
Ταξίδια που κρύβουν εκπλήξεις.
Ο έρωτας, η φιλία, η κοινωνία... είναι τα θέματα που με διεισδυτικό και απολαυστικό χιούμορ διαπραγματεύεται ο συγγραφέας.





Αποσπάσματα  από το βιβλίο


 ****

* Μου πάει το πουκάμισο της μοναξιάς;
* Θα σου πηγαίνει πάντα μέχρι να βρεις τον άνθρωπό σου.
* Και πώς θα καταλάβω ποιος είναι ο άνθρωπός μου;
* Εύκολα. Μαζί του θα νιώθεις πάντα ολόγυμνος, αλλά ποτέ δε θα νιώθεις κρύο.


(Απόσπασμα από το διήγημα ‘’Μπέμπηδες’’) 


  ****


''Αμ, το άλλο πού το πας; Γιατί μου βάζουν μπλάνκο; Ούτε την ικανοποίηση της μουντζούρας δεν μπορώ να έχω πια. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πόση ανάγκη έχει το σώμα μου το μελάνι. Το μελάνι της μουντζούρας με κάνει να νιώθω πιο πολύ άνθρωπος παρά γράμμα, γιατί δείχνει χωρίς καμία ωραιοποίηση, την προσπάθεια να σβηστεί το λάθος. Το λάθος που προσπαθούν οι περισσότεροι άνθρωποι να μην το κάνουν, αλλά κανείς δεν μπορεί να το αποφύγει. ''


(Απόσπασμα από το διήγημα ‘’Το τελευταίο γράμμα; ‘’) 


 ****


''Πίσω μας υπάρχει ήδη μια μεγάλη ουρά από αυτοκίνητα. Μόλις ανάψει πράσινο, θα κορνάρουν σαν τρελοί, αφού εγώ δεν πρόκειται να ξεκινήσω. Θα ξεκινήσω μόνο αν με φιλήσεις.''


(Απόσπασμα από το διήγημα ‘’ Η ζωή είναι τώρα’’)




                                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου