Translate

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΤΖΟΥΛΙΑ ΦΟΡΤΟΥΝΗ ///ΤΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ



~αίθουσα αναμονής~
 
το πορτραίτο του Φρόιντ  βλοσυρό
έτσι καθώς ταιριάζει στο χώρο
ένας πίνακας του Μοντιλιάνι
 πάνω από τη γυάλα με τα χρυσόψαρα
λες και η εκστασιασμένη γυναίκα
ανασαίνει φυσαλίδες υδρογόνου
και τα ανύποπτα ψάρια δανείζονται
την αίγλη του χρυσού της φουστανιού
 
κι ύστερα πώς να με πείσεις
πως δεν ήμουν ο αμφορέας δίπλα της
πως δεν έσπασα σε χιλιάδες κομμάτια
πως δεν σκόρπισα όλο το χρυσό μου ύδωρ
σε τούτη την αίθουσα αναμονής 
  ************

~ τ΄ αγκάθια ~

κι έτσι ξαφνικά θα επιστρέψεις

απ΄ το μακρινό  σου το ταξίδι

κι ένα καλάθι υποσχέσεις –φρούτα-
γενναιόδωρα και πάλι θα κρατάς
κι εγώ που τίποτα δεν σου χάρισα ποτέ
παρά των κυμάτων τις κρυφές αναμονές
ευγενικά θα σε υποδεχτώ  -κάκτος-
μ΄ ένα χαμόγελο σαν λουλούδι ψεύτικο
που καρφιτσώσαν πάνω μου οι μνηστήρες
μα ό,τι έμεινε μέσα μου για σένα
στα αγκάθια βρίσκεται
όλη μου η αλήθεια Οδυσσέα
στ΄ αγκάθια μου

  ************


~ mind the gap ~

έτσι είναι το άδειο

σε προκαλεί να το γεμίσεις

μα όσο κι αν προσπαθείς
πάντα άδειο μένει
ίσως γιατί  η πληρότητα
είναι τελικά ζήτημα κενού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου