Varelaki
Notationes / Σημειώσεις για τις Τέχνες και τον Πολιτισμό
Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ
Ο ΠΟΝΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΑΙ της Ασημίνας Ξηρογιάννη
XΩΡΙΣΤΑ-ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ[ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ]...ένα χρονικό για την απώλεια.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ/follow blog
ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ FACEBOOK /της Ασημίνας Ξηρογιάννη
AΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ/ΚΡΙΤΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
ANΘΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ [ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ 2011]
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ <,ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΚΙΑ>>
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Προφητεια του Ανέμου
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ''ΕΠΟΧΉ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ''[ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ 2013 ]
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ''ΝΟΤΑΤΙΟΝΕS''//////AΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ -LINKS /// ΠΟΙΗΜΑΤΑ - ΠΕΖΑ - ΚΡΙΤΙΚΕΣ- ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ
ΣΤΗΛΗ THE ARTMANIACS////ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ VARELAKI
ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ //// ΠΟΙΗΜΑΤΑ (ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ ) /// ΕΚΔ.ΕΝΔΥΜΙΩΝ
▼
Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ -LINKS /// ΠΟΙΗΜΑΤΑ - ΠΕΖΑ - ΚΡΙΤΙΚΕΣ- ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ''ΝΟΤΑΤΙΟΝΕS''//////AΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
ΤΟ VARELAKI ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ
ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ///ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΣΤΗΛΗ THE ARTMANIACS////ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ VARELAKI
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ '' 23 ΜΕΡΕΣ'' [ ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ , ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ,2015 ]
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ''ΕΠΟΧΉ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ''[ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ 2013 ]
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ''ΟΝΤΙΣΙΟΝ'' [ ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ ,Βακχικόν 2015]
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ [ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ 2011]
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ '' ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ''
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Προφητεια του Ανέμου
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ <,ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΚΙΑ>>
ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ //// ΠΟΙΗΜΑΤΑ (ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ...
AΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ/ΚΡΙΤΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ/follow blog
ANΘΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ
ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ FACEBOOK /της Ασημίνας Ξηρογιάννη
Ο ΠΟΝΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΑΙ της Ασημίνας Ξηρογιάννη
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
XΩΡΙΣΤΑ-ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ[ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ]...ένα χρονι...
Αρχική σελίδα
▼
Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
Αρχική σελίδα
▼
Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
Αρχική σελίδα
▼
Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ //// ΠΟΙΗΜΑΤΑ (ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ...
ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ -LINKS /// ΠΟΙΗΜΑΤΑ - ΠΕΖΑ - ΚΡΙΤΙΚΕΣ- ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ''ΝΟΤΑΤΙΟΝΕS''//////AΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
ΤΟ VARELAKI ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ
ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ///ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΣΤΗΛΗ THE ARTMANIACS////ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΟ VARELAKI
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ''ΕΠΟΧΉ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ''[ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ 2013 ]
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ''ΟΝΤΙΣΙΟΝ'' [ ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ ,Βακχικόν 2015]
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ [ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ 2011]
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ '' ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ''
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Προφητεια του Ανέμου
ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ <,ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΚΙΑ>>
AΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ/ΚΡΙΤΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ/follow blog
Ο ΠΟΝΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΤΑΙ της Ασημίνας Ξηρογιάννη
ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ FACEBOOK /της Ασημίνας Ξηρογιάννη
ΜΕΘΥΣΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ
ANΘΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
XΩΡΙΣΤΑ-ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ[ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ]...ένα χρονι...
▼
Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015
✩ Fractal // 52 νέα κείμενα
www.fractalart.gr
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ:
ΜΟΥΣΙΚΗ:
Οι ηχογραφήσεις των μπλουζ από τον Harry Oster στη φυλακή της Angola στη Λουιζιάνα
του Γεωργίου Νικ. Σχορετσανίτη
ΣΙΝΕΜΑ:
«Εδώ Δεν Υπάρχει Άσυλο»
του Γιάννη Παναγόπουλου
ΒΙΒΛΙΟ:
«Διηγήματα fractal στο Fractal»
(Τζούτζη Μαντζουράνη)
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ:
ΣΙΝΕΜΑ:
Κώστας Γαβράς: «Η Ευρώπη αν δεν αλλάξει θα καταστραφεί»
της Ελένης Γκίκα
ΘΕΑΤΡΟ:
Ο «Γυάλινος Κόσμος» του Δημήτρη Καταλειφού
της Αντιγόνης Καράλη
ΒΙΒΛΙΟ:
Τόλης Νικηφόρου: Ακόμη και εκείνο που χαρακτηρίζεται ως φανταστικό, στο βίωμα βασίζεται
του Ελπιδοφόρου Ιντζέμπελη
ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ:
Ηλίας Καρελλάς: Πιστεύω στο ταλέντο και στη σκληρή δουλειά. Και τα δυο σε οδηγούν σωστά.
της Αργυρώς Μουντάκη
ΑΠΟΨΕΙΣ:
«Κι ίσα ένα αντρίκειο ανάστημα ψηλώσαν τον σωρό»
της
Αγγελικής Κώττη
Πόσο δημοκρατική είναι η Ελλάδα;
γράφουν
ο Νίκος Κυριαζής και ο Εμμανουήλ-Μάριος Λ. Οικονόμου
Οι Γνωστικοί και ο Κόσμος του Λάθους
γράφει η
Καίτη Βασιλάκου
Σύντροφε…
της Ειρήνης – Πασκουαλίτα Κότσιφα
Ιατρικά λάθη και άλλες ιστορίες γράφει
η
Ρίτα Βελώνη
ΒΙΒΛΙΟ:
ΑΡΘΡΟ:
Ελένη Δικαίου – η Ελληνική Υποψηφιότητα του Διεθνούς Βραβείου Άντερσεν για το 2016
γράφει ο
Μάνος Κοντολέων
ΑΡΘΡΟ:
Πώς ο Σαίξπηρ και ο Έλιοτ μπορούν να μας κάνουν πιο έξυπνους
από τη
Δήμητρα Διδαγγέλου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
:
Σάκης Αθανασιάδης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ:
Γιώργος Ιατρίδης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ:
Γρηγόρης Χαλιακόπουλος
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Βαδίζοντας, τελικά, στη «Ζώνη των επιθυμιών»
της
Ελένης Γκίκα
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Ο αρχέγονος μύθος του ανθρώπου
του
Διονύση Μαρίνου
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Η γυναίκα στο θέατρο
της
Ασημίνας Ξηρογιάννη
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Για τον ρατσισμό και την ενδοσχολική βία
της
Γλυκερίας Κακούρη
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Μετά την πτώση
του
Σπύρου Πετρίτη
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Για την πραγματική φύση του Καλού και του Κακού
της
Πέρσας Κουμούτση
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Τα πράγματα αφού θα χειροτερέψουν στην αρχή, θα καλυτερέψουν αργότερα
της
Γιόλας Πετρίτση
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΗ:
Η ευτυχία κι η κρίση
της
Αργυρώς Μουντάκη
ΜΟΥΣΙΚΗ:
Φρέσκοι Δίσκοι Μουσικής (για τις επόμενες δύο εβδομάδες)
από τον Σούπερ Μάριο
Το «1888» της Kid Moxie
της Μαρίας Μαρκουλή
ΣΙΝΕΜΑ:
Η άγνωστη γλώσσα. Για την ταινία «Η φυλή» του Μίροσλαβ Σλαμποσπίτσκι.
από τη
Μαρία Γαβαλά
«Εδώ Δεν Υπάρχει Άσυλο». Πράξη Δέκατη Πέμπτη.
Επιστρέφοντας στον τόπο του εγκλήματος. Μία συνέντευξη με τον παραγωγό της ταινίας Θανάση Γιαννόπουλο
του Γιάννη Παναγόπουλου
ΘΕΑΤΡΟ:
Μια υπαρξιακή κωμωδία, «Ο Ρόζενκραντζ και ο Γκίλντενστερν είναι νεκροί»
της
Αντιγόνης Καράλη
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:
Το ψυχόδραμα «Ο Λαβύρινθος και ο Μίτος του Μύρτιλλου» στο Μύρτιλλο
Μαριάννα Στραπατσάκη: Η τέχνη να ανασαίνεις εντός της «θάλασσας» που λέγεται τέχνη (πράξη τρίτη)
του Γιάννη Παναγόπουλου
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ:
ΕΠΕΚΕΙΝΑ. Ο Θάνατος και η ζωή μετά στην Αρχαία Ελλάδα
της
Δήμητρας Ντζαδήμα
BLOGGING
Μια πριγκίπισσα 2500 ετών: H απίστευτη ιστορία της Ukok
Επιμέλεια-μετάφραση: Δήμητρα Ντζαδήμα
Γυναίκες, θύματα βιασμού εμπιστεύονται το Twitter περισσότερο από την αστυνομία
γράφει η Δήμητρα Ντζαδήμα
FRACT-ALL
ΚΕΙΜΕΝΟ & ΣΚΙΤΣΟ:
«De l’amour… STENDHAL»
του
Γιώργη Μαθόπουλου
ΔΙΗΓΗΜΑ:
«Η γυναίκα που έλεγε ψέματα»
της
Χαράς Νικολακοπούλου
ΠΟΙΗΣΗ:
«Δύο ποιήματα»
του
Κωνσταντίνου Ιωαννίδη
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
«Ιστορίες για μεγαλύτερα παιδιά»
της
Ελένης Μπετεινάκη
ΔΙΗΓΗΜΑ:
«Ο μπάρμπας ο Αμερικάνος»
της
Ειρήνης Ντούρα–Καββαδία
ΔΙΗΓΗΜΑ:
«Οι παρουσίες της ζωής μας»
της Ε
ιρήνη Τσιουμάνη
ΠΟΙΗΣΗ:
«Ξημερώνει ανοίγοντας το φερμουάρ του ουρανού»
το
υ Larry
Cool
ΔΙΗΓΗΜΑ:
«Μεσάνυχτα»
της
Σμαραγδής Μητροπούλου
RE-FRACTAL
Η ευρωπαϊκή δημοκρατία σε κίνδυνο
του
Mark Μazower
Πατριωτισμός και Αριστερά: Η ιστορική τους διασύνδεση
του
Νίκου Κοτζιά
Σπύρος Ασδραχάς: Το ελληνικό παράδειγμα είναι ο καθρέφτης των προβλημάτων της Ευρώπης
Συνέντευξη στην Πόλυ Κρημνιώτη
Πώς μετά την εκλογική χειραφέτηση θα αποφύγουμε μια ιδιότυπη πολιτική ομηρεία
του
Δημήτρη Χριστόπουλου
Η κυβέρνηση της αριστεράς στην Ελλάδα και το λαϊκό μέτωπο στη Γαλλία
του
Αντώνη Λιάκου
Υπηρέτης πολλών αφεντάδων
από:
Τάσο Κωστόπουλο, Αντα Ψαρρά, Δημήτρη Ψαρρά
Τοπίο με (πολιτική) ομίχλη;
του Θανάση Σκαμνάκη
Από το 2012 στο 2015: Γιατί η ΝΔ έχασε τις εκλογές. Πως παγιώθηκε μετά τις ευρωεκλογές του 2014 η μεταστροφή του εκλογικού σώματος
του
Γιάννη Μαύρη
Το τέλος ενός «ανεπιθύμητου» μνημείου
του Γ
ιάννη Παπαδημητρίου
Πέτρινα γεφύρια απ΄ όλη την Ελλάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου